- Rundt 9000 personer besøkte vår stand, og 180 personer deltok på ELKO Smart-kurs. I tillegg delte vi ut 4000 handlenett. Vi er svært godt fornøyde med tallene og gjennomføringen, sier produktmarkedsansvarlig Henriette Fischer til Elektro247. 

God kvalitet og lang holdbarhetstid gir resultater for ELKO, som fortsatt er markedsledende på installasjonsmateriell.

Saken fortsetter under bildet:

Elko RS Black.jpg
Nå kan du også få RS Nordic-serien i svart design. - Kundene har etterspurt svart på denne serien, forteller Henreitte Fischer. 

Stor interesse

Det var fire år siden sist gang messen ble arrangert. Fischer forteller at de derfor brukte ekstra ressurser i år for å markere nettopp det.

- Vi ønsket å satse skikkelig, og vise oss fram til elektrikere og bransjen. Vi fikk veldig gode tilbakemeldinger, og det var mange som var spesielt opptatt av våre nye produkter  ELKO SmartTags, USB hurtiglader og RS Black, som alle ble eksklusivt lansert på messen. Vi kommer nok tilbake om to år, sier Fischer.

ELKO opplever enorm interesse for Smart-produktene, som omhandler om lag 70 produkter. Med ELKO Smart kan forbruker velge smarte produkter uten at det går på bekostning av komfort, og være trygg på at de får den samme, gode ELKO-kvaliteten de er vant til: 

- Installasjon av smarte løsninger gir redusert strømforbruk, noe som påvirker den enkelte direkte. Vi kommer med flere nylanseringer senere i år som vi gleder oss til å dele, sier salgssjef i ELKO, Christin Lian. 

Elko - mennesker.jpg
Pål Christoffersen og Tommy Ngo var veldig fornøyd med besøket på ELKO`s stand under Eliaden.